Hey!

Jag sitter just nu hemma hos Fredde älsklingen, det är riktigt skönt måste jag säga att bara gå i skolan måndag, torsdag och fredag! Igår hade jag i alla fall körlektion som gick asbra!! :D Fick många bra nyheter men vill inte säga för mycket än. :)

Hade en riktigt trevlig eftermiddag igår med CC, Rasmus och Bea, spelade Rock band och pratade massor. Måste helt klart göras om säger jag bara! :) Så igår kväll åkte jag hem till älsklingen vilket var efterlängtat! :)

Idag så kom Markus hit och kollade på film med oss :) och han tycker också att jag ska åka till USA så nu jag i alla fall skrivit klart mitt brev som familjerna kommer kunna läsa. Nu är det bara fotokollaget och att skriva klart ansöknings papprena som ska skickas in de är en del andra grejer också men de kan skickas senare som körkort och mina slutbetyg. :)

Träningen i söndags gick också super bra! :)

Men nu ska jag vara lite social!:)


Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilden på halsbandet!! vart köpte han den ?=)

2010-01-15 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0