Hej :)

Vet att jag skulle ha lagt in en bild på halsbandet för några dagar sen men gör det idag istället nu när jag äntligen orkade lägga in bilden. Den här veckan har gått så otroligt fort jag förstår helt enkelt inte vad jag har gjort ens den här veckan den har helt enkelt bara försvunnit. Jag har varit på praktiken, kommit hem fixat mat eftersom att mamma och pappa går på GI just nu så får jag göra egna såser och fixa pasta/potatis eller ris till mig och lillsyrran sen efter man ätit så går man in i duschen och sen är klockan jätte mycket helt plötsligt! Förstår inte hur klockan kan gå så fort. Igår var jag iof på hindersmässan med lillsyrran och Matildha vilket var super trevligt! :) Men måste säga att lillsyrran är verkligen bortskämd på min praktikplats! Varenda gång hon kommit så får hon någonting förra gången så fick hon pannkakor och nu när hon kom med en kompis så sa miriam åt mig att fixa glass åt dem haha men Eve blev ju glad i alla fall ;) .

Imorn är det i alla fall utgång som gället! Trevlans ;D Vill också skicka en liten hälsning till min käre vän Rasmus som är i Thailand fortfarande hoppas du har det superbra käre vän! :) <3

Inte många dagar kvar nu tills älsklingen äntligen kommer hem (:  tomt utan dig baby <3

Nu ska jag sova om en stund i alla fall och tagga inför imorgon kväll!  Have an awsome night everybody! :)



halsbandet jag fick av min prins :) <3<3

Du betyder allt för mig älskling <3<3

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du säga vad du heter på tagged =D

2010-02-03 @ 09:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0