Mys! :)

Bestämde mig för att ändå ge lite tid till att uppdatera bloggen medans jag sitter och leker med det beroende framkallande farmville och väntar på att min käre pojkvän ska bli klar med vad han nu gör på min bärbara dator han fixar den i alla fall så mycket vet jag haha!

Glömde säga igår att jag övningskörde hem från träningen vilket gick awesome! :D Vill även önska min vän Lara lycka till imorgon på uppkörningen! :D Jag satt faktiskt själv en stund med mitt teori provs program på datorn innan jag gav upp för att jag lyckades få ett poäng ifrån på varje test men men efter några ggr så gick det bra men orkade inte hålla på så länge tack vare det.

Jag var även och sökte praktik plats idag men måste tydligen fixa papper först till det stället från skolan så får gå tillbaka imorgon men även söka vidare. Vill helst vara på ett café eller en restaurang i alla fall vet jag, så får hoppas på att jag hittar någonting nu när tiden börjar rinna iväg för mig fortare och fortare, nu är det bara 9 veckor kvar tills det är praktik så .. men det bästa med det är att det även bara är 9 veckor kvar tills min 18-års dag! :D Läääängtar!!


Men nu ska jag leka färdigt med farmville för att sedan gosa ner mig i sängen med Fredde framför en film :)
<3


Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Lara

TACK!

2009-09-22 @ 09:23:53
URL: http://averageasian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0