Hello :)

Idag har jag varit på Ikea med mamma och köpt 3 st kuddar att ha i sängen som fint bara men även ljushållare och så fick jag ett påslakan set av mamma och pappa eftersom att det tydligen varit ett erbjudande om det under veckan. Så jag tyckte det var jättegulligt det skulle egentligen varit en överraskning men blev inte så, sen köpte jag även ett par nya vinterstövlar idag som är jätte sköna och fodrade men även fina för 399 på skopunkten. Sen har jag köpt skor där tidigare som gått sönder nästan på en gång men får hoppas på bättre tur med dem här! :)

Fredde är även här just nu och snart kommer även Matildha hit men vi får se hur det blir ikväll om vi skulle åka till Markus och vara sociala med honom vilket jag inte tycker låter helt fel för jag vill göra någonting ikväll och inte bara sitta hemma som vi gjorde igår.

Just nu är min lillasyster på en båt med grannarna så hon kommer inte hem förräns imorgon så får hoppas att hon inte blir sjösjuk eller något i den stilen eller ramlar ner från sängen som hon gjorde på tysklandsbåten.

Men men nu ska jag kolla film eller framförallt vara social med min käre pojkvän :)

bild på en fanta haha men de är bara för jag blev jävligt sugen på de nu bara för att vi inte har det hemma haha ^^ <3




Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0