Hello :)

Nu sitter man i skolan och har precis haft projekt lektion och ska snart ha Engelska C :) Som ni såg på bilden igår så bakade jag 2 äppelpajer i söndags som tog slut igår när Matildha kom över till mig efter skolan en stund tills jag skulle till körskolan klockan 5. Jag måste säga att jag hade lite problem att hålla mig vaken igår först på matte C men sen även på teorin men när vi hade fika så käkade jag 2 kakor och drack massa saft så då klarade jag mig igenom den sista timmen utan att hålla på och somna hela tiden. Efter det så tog jag som dagen innan sällskap med Annika hem, väl hemma så hade inte Fredde kommit än för han var tydligen med Markus, Elvis och Elvis kusin så jag fick sitta hemma och ha tråkigt någon timme innan han kom och var social med mig. Kvällen avslutades med att vi började kolla på nya underworld filmen men vi kollade bara en halvtimme för sen var vi tvugna att sova.

Så imorse så skjutsade Fredde mig till skolan jag kände mig rent ut sagt som en Zombie när jag gick runt där hemma imorse, det är nog inte så bra att sitta uppe halva nätterna flera dagar i rad haha, skulle verkligen behöva få sova ut någon dag men får väl göra det på söndag om inte annat för känner jag Fredde rätt så kommer inte han låta mig sova något mer när han åker till jobbet imorgon.

Idag under projekt lektionen satt jag faktiskt och kollade klart på Final destination 1 som jag började kolla på igår när jag väntade på att Fredde skulle komma hem till mig. Men jag fick lite jobb gjort i alla fall tro det eller ej.

Men nu börjar min lektion men uppdaterar er senare :)




Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0