hej :)

Nu sitter jag i skolan och håller på med mitt och Tobbes projekt arbete jag är typ astrött men vad ska man göra? Jag får skylla mig själv helt enkelt eftersom att jag inte lagt mig tidigare än 1 varje natt nu.. hade bestämt att jag skulle sova tidigt igår men men de gick ju som det gick.. grejen var den att jag ville verkligen sova men det gick inte så jag fick nästan panik för att jag var så trött men jag somnade till slut i alla fall vilket var tur kanske eftersom att Fredde började bli ganska panik slagen på mig också eftersom att även han ville sova.

Idag så ska jag i alla fall testa ett par skor på din sko och köpa hårfärg men även sminkborttagning eftersom att den är slut igen.. så det blir nog att gå med anna var det tänkt om hon orkar vara kvar så länge i stan och vänta på mig eftersom att hon slutar halv 12 ^^

Men men nu måste jag fortsätta jobba och när jag kommer hem sen så blir det att plugga igen.. jippi! eller inte.. -.-'

Tycker om min älsklings Fredde <3


Puss på er! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0