Godmorgon!

Nu är min älskling på jobbet och han lät inte mig somna om efter att han åkt så får väl vara snäll och inte göra det då, skulle helst bara sova vidare men men då kommer jag vara pigg ikväll och han precis tvärtemot så jag förstår honom.

Igår så fick jag sluta tidigare på engelskan bara för att jag var klar med uppgiften så då åkte jag och Lara upp på stan där vi skildes åt för att hon skulle till Lollis och Olivias lägenhet i Varberga där hon ska bo med Jessica en vecka nu när Lolli och Olivia är i Grekland en vecka, usch jag kunde fått åka ist :O nej men jag är glad för deras skull men skulle också väldigt gärna vilja åka utomlands!

Sen så träffade jag Matildha en stund då hon höll mig sällskap tills jag skulle klippa mig klockan 4
när vi skildes åt bestämde vi oss för att träffas på järntorget runt 6 tiden för att träffa Lisa som var tillbaka från Karlstad över helgen!

Egentligen skulle jag bara varit där någon timme men Fredde höll på med sin bil så han kom först vid 9 och plocka upp mig utan för "Deed" med volvon som äntligen funkar igen! Men det gjorde inte mig någonting för då fick jag umgås mer med Lisa, Hanna, Matildha, Shawn och Mio så det var bara trevligt. När Fredde väl plocka upp mig så åkte vi till Kumla för att fira hans pappa där det blev tårta vilket var jättegott och hans pappa hade gjort den helt själv! Jag vill också kunna, men får lära mig helt enkelt.

På tal om något helt annat så kanske jag kommer få ett barnvakts jobb som kommer vara 2 kvällar i veckan vi får se ska på en liten "intervju" först så dem får veta vad jag är för person. Jag hoppas helt enkelt på det bästa! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta frukost!


Inte den nyaste bilden men iaf ;) <3



Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0