Hellu ^^,

Idag så simmade jag med Bea på G-vik jag simmade totalt 1,7km de lär ju kännas imorgon antar jag men förhoppningsvis så slipper jag träningsvärk! Något annat som faktiskt gör ont är mitt knä hade ont förra veckan också, vet inte vad jag har gjort:S

Imorgon ska jag inviga mina högklackade stövlar i skolan eller ja inviga och inviga det gjorde jag i lördags men i skolan i alla fall! :) Ska även vara barnvakt imorgon så om jag orkar skriva när jag kommer hem så blir det runt 10-11 eller vem vet jag kanske hinner skriva något innan jag åker iväg till barnvakteriet! Jag ska i alla fall övningsköra med mamma imorn medans Eve har dans mellan 6-7 så sen blir det väl att äta något och sedan ta sig till barnvakteriet som sagt!

Hade hoppats på att få träffa Fredde idag att han skulle sova här men nu när klockan börjar närma sig 12 förstår jag att det inte kommer hända får väl hoppas på imorgon eller något sånt, jag saknar dig Fredde ;/ <3

Men jag antar att det får avsluta mitt bloggande för idag, jag ska väl börja fundera på att sova nu antar ja.

Tycker om dig älsklingen min <3<3


Omnia Vincit Amor



Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp en bild på skorna =)

2009-10-13 @ 20:01:01
Postat av: Anonym

kan du inte lägg aupp bild på skorna? =)

2009-10-13 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0