Hej!

Usch mår inga bra idag ligger hemma helt sliten och sjuk det slog till ordentligt igår efter jag hade somnat någon timme hemma hos Matildha. Hade mått ganska dåligt redan innan men då slog det till ordentligt med halsen så blev inget barnvakteri som det var tänkt fick istället åka hem och försöka plugga lite och jag hade förhandsvisning biljetter till "Zoombieland" som jag hade tänkt ge till mamma och pappa nu när jag blev sjuk men så visade det sig att den var igår och det märkte vi när klockan var halv 9 BARA en halvtimme innan filmen skulle börja så slutade med att jag och mamma åkte för pappa var tvungen att hjälpa eve med en läxa. Hade jag varit frisk hade jag gått på filmen med Fredde som det var tänkt från början och problemet är som jag fick veta igår att han hade slutat tidigare igår runt 8 halv 9 så fatta otur!! Men jag trodde helt enkelt att han fortfarande jobbade :/ Men men det kommer fler ggr!

Jag fattar det inte jag saknar min pojkvän så grymt mycket!! Hoppas att jag inte är sjuk för länge så jag inte får träffa honom :/ Måste till skolan imorn bitti i vilket fall som helst eftersom att vi har student provning imorn så även om jag fortfarande mår dåligt så får jag gå dit i alla fall och gå hem efter det isådanafall men har även Matte prov så om jag känner mig tillräckligt stark så går jag till skolan och går hela dagen i alla fall och på fredag måste jag också gå för då har vi tal på engelskan då man ska prata i 3 minuter om någonting så hoppas att jag mår bättre imorn!

Aj! lyckades nyss slå till mig själv på läppen typ med datorn får hoppas att det inte blir något mer med det, men det är så typiskt mig! Nej nu måste jag plugga lite så jag kan komma i fatt i skolan igen!


Tycker om min Fredde så så mkt! <3<3

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0