(:

Idag så var jag med mina kära vänner Adrian, Chatrine, Jessica, Sofie och Jonathan! Det blev att äta sushi var egentligen planerat att vi skulle äta på east west sushi men var fullt med folk så beställde istället hem och käkade hemma hos Adrian mycket lyckad dag måste jag säga!

Chatrine var så snäll så hon skjutsade mig till trängen eftersom att jag skulle vara tränare på skridskoskolan kvart över 4 :) riktigt mys på isen idag!! Fredde akta dig för du har fått lite konkurrans haha! Han heter Martin och är väl sisådär 5-6 år ;) haha hur gullig som helst i början var han lite blyg men efter en stund insåg han att jag inte var så farlig så då kom han och höll mig i handen och kramade på mig hur mycket som helst!! Mys mys som sagt!! :D Bästa fredagen på länge måste jag säga! :)


Hade hoppats på att få träffa älsklingen men vi får väl se hur det blir med det eftersom han fortfarande inte hört av sig då han fortfarande jobbar men men så kan det vara, börjar faktiskt vänja mig nu det kan låta lite illa men tyvärr så är det så. Jag hoppas bara att det där jobbet ska vara klart snart så han kan börja träffa mig lite mer än när man ska sova :/ Saknar dig älsklingen min :/ <3

Hoppas bara att allt ska bli annorlunda snart, men tills dess får jag nöja mig med att lyssna på Esmee Denters som jag lyssnar sönder just nu typ. Kan rekomnenderas! :) Man kan verkligen sätta in sig i låttexterna måste jag säga kanske lite för bra.. men men riktigt bra som sagt! :) Lägger till en video här längre ner i inlägget! :)

Imorn blir det att träffa Bea och åka till Marieberg för att hon skulle lämna tillbaka en film och jag behöver köpa ett till örhänge till mitt senaste hål. Inte för att det intresserar så mycket men just nu har jag riktigt ont i det hålet igen hoppas att det blir bättre snart skulle egentligen ha bytt den i måndags men bestämde mig för att behålla den några veckor till!

Måste även tillägga att jag har supertrevligt igår med Rasmus och CC! Rasmus var så snäll så han lagade mat till mig och honom själv blev fiskpinnar och mos mums! haha ;) Tack för en trevligt kväll killar! :) <3 Även min älskling var riktigt gullig igår som kom och hämtade mig hos Rasmus fast han nästan var hemma redan! :) Eftersom jag även glömde ta min tablett igår så mådde jag väl inte direkt så där jätte bra igår ska jag vara helt ärlig så var jag helt väck när vi kom hem till Fredde. Han hade t.o.m. tänkt åka fram och tillbaka igen för att jag skulle få min tablett men det tycke jag kändes onödigt. Som tur är så finns ju Bea som räddaren i nöden! Fick en tablett av henne som gjorde att jag mådde lite bättre i alla fall! :)

Nu har jag tvättat rent mitt hål i alla fall så nu känns det lite bättre men nu ska jag fortsätta lyssna på Esmee Denters men ha en fortsatt bra kväll/natt! :)


 









Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0