:)

Hej hej! Nu är snart den här veckan också till ända känns lite mysko för det känns inte riktigt som att jag gjort så mycket den här veckan men men så kan det vara. Hade riktigt trevligt hemma hos Rasmus i måndags så nu ska jag dit idag igen då även CC kommer vara där det blir nice! :)

I tisdags så var jag med Bea då vi planerade lite inför min fest som nu blivit inställd blir nog något litet hemma istället för mina närmaste vänner! :) Nu är det även större risk att jag följer med Freddes familj till Sälen v.4 nu när inte festen blir av för hade jag haft den hade jag aldrig haft råd att åka till sälen också så hoppas bara på det bästa! :) Hade verkligen sett fram emot festen men blir nog ett bra litet party hemma också! Det är framförallt gratis! :)

Igår så var jag med Chatrine vilket var mycket trevligt! Alltid lika kul att umgås med dig sötan! :) Senare på kvällen så kom Adde och Fredde hit och kollade på film! Mys mys! :) <3 Så imorse åkte älsklingen härifrån kvart i 9 ungefär eftersom att han började jobba 9 idag medans jag låg kvar i sängen och sov till halv 12 inte helt fel kan jag säga! :) Lite tomt bara att vakna upp ensam i sängen när jag vaknade halv 12 så det är väl tur att jag var vaken lite halvt när älsklingen åkte. 

Nej jag kan bara säga att igår var riktigt mys älsklingen min! <3

Idag så ska jag som sagt till Rasmus då även CC kommer! :) Så får vi se var älsklingen och jag sover inatt hos honom eller hos mig eftersom att jag ska iväg och äta Sushi imorn med mina kära vänner på East West Sushi halv 2! :)  Det ska bli riktigt trevligt! :) Mums! <3


Nej nu ska jag kolla igenom lite skolarbeten innan jag drar vidare till Rasmus! :) <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0