Hello :)

Ja det är väl dags att skriva igen antar jag, har varit alldeles för mycket i skolan men förra veckan gick så otroligt fort! Var mys med älsklingen i söndags i alla fall! Igår så var det skola för att sen egentligen simma med Bea men blev inte så, så jag åkte hem istället och bytte väska för att sen åka hem till Bea men missade 321:an med 2 min så fick sitta på stan 1 timme och vänta på nästa vilket sög! Det visade sig sen att min älskling inte skulle jobba igår så var först lite med Bea innan jag gick ner för att vara med honom för att sen gå upp till henne igen och sen ner igen haha! Riktigt trevlig kväll i alla fall! Sov kvar där vilket var mys mys! <3

Imorse så var det bara att gå upp fast jag egentligen mycket hellre hade legat kvar i sängen brevid min älskling. Hade bara svenska lektion idag kvart i 12 så det var lite segt men ganska skönt men blir ännu skönare nästa år då jag är ledig hela tisdagen och onsdagen jämnt! :D

Vi satt och diskuterade massor av grejer när vi egentligen skulle sitta och skriva på våra tal men vi kom ändå fram till många bra grejer! Jag satt även och diskuterade med min svenska lärare om att åka som Au pair som hon tydligen gjorde när hon var yngre då hon åkte till England 1 år! Anledningen till denna disskusion var för att jag funderar starkt själv på att åka som Au pair till U.S.A för jag känner att det är en "one's in a lifetime" grej som t.ex. med min språkresa jag var på för 2 år sen hade jag inte gjort det så så hade jag nog aldrig gjort det som med det här med Au Pair gör jag det inte nu till hösten så kommer jag antagligen aldrig göra det. Nu när ändå min pojkvän har pratat om att åka till Norge och jobba så spelar det inte så stor roll ifall jag också åker, han och hans kompis Adde ska bara ta reda på allt dem behöver veta sen åker dem antagligen och då kommer han bara komma hem över helgerna.

Jag känner då lite att eftersom att han bara kommer vara hemma över helgerna då han kommer vara mest med sina vänner och sova och träffa mig lite grann så känner jag att jag inte missar så mycket om jag åker och som sagt så om jag inte gör det till hösten kommer jag nog aldrig göra det och jag vill verkligen! Och om han verkligen är "the one" så kommer det att hålla! :) <3

Jag ska i alla fall på ett informations möte nu den 19:e december, då det även kommer göras en intervju! Så hoppas på det bästa och som det känns just nu så vill jag verkligen åka speciellt nu när jag vet att min familj supportar mig!Men sen vet jag att även mina vänner som jag pratat med om detta också gör det men även min pojkvän <3


Vi får se vad det här mötet ger mig, och hoppas på att komma iväg till hösten! :)Ja kan även lova att ni då kommer kunna följa mitt liv i U.S.A genom min blogg! Då kommer jag helt klart förbättra mig och skriva oftare eftersom att jag antar att alla mina vänner och släktingar kommer läsa den för att få veta vad som händer i mitt liv!

Men nu ska jag in i duschen och sen försöka plugga lite! :)

Tycker om min pojkvän så otroligt mycket! <3


Puss på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0