<3


Idag
blev det först skola, då vi började med art ha matte på förmiddagen vilket jag inte riktigt orkade med :S hela klassen fick typ världens utskällning men men ... Jessica och Martin ska prata med henne nästa vecka. Sen så hade vi fotografisk bild då vi var på en utställning då även måndagsgruppen fick joina oss vi skulle då berätta om varsin bild som den grupp man var indelad i skulle berätta lite kort om en tavla.

Sen så åkte jag och Lara hem till mig och jag städade de sista, hon fixade sig, vi pratade och vi boka biljetter till mig och Olivia eftersom att även vi skulle joina Lara och Donald på bion :) <3 Sen så åkte vi in till stan igen och käkade lite innan vi skulle träffa de andra på SF :)

Filmen var grymt bra faktiskt hade inte så mycket förväntningar innan men den var grym!! :D <3 haha jag och Olivia sprang fram och satte oss längst fram istället för de satt inga där och vi ville se skärmen lite större och ha plats för bena haha xD <3

Efter filmen så gick Donald och Lara till sitt tåg och Olivia väntade med mig på min buss ^^ så vi pratade ganska mycket och så innan vi gick ut från SF där vi stannat ett tag för att vi inte ville gå ut i kylan innan vi behövde ^^ så sen när min 7a kommit så sprang Olivia över till 16 och åkte hem till lägenheten :) <3


 Tack för en underbar kväll Olivia, Lara & Donald :D <3

Puss & Hjärta på dagen ;D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0