:)

Planerna för igår blev inte riktigt som jag tänkt mig, sluta med att jag följde med Fredde till några av hans kompisar och vi skulle inte vara där så länge men klockan blev 2 innan hans mamma ringde och sa att hon skulle bli hämtad på O'lereys. Så jag somnade ganska snabbt när jag väl kom i säng, satte även klockan på 8:a för att komma ut i tid och springa 5an imorse.

Idag så vaknade jag klockan 8 i alla fall och var superpigg! Jag bara längta till att få komma ut och springa :O mamma och pappa tyckte jag var knäpp men men så är de xD Fick i alla fall med mig pappa och eve imorse men dem var så sega så jag drog innan eftersom att dem ändå bara skulle springa 3km och jag 5km men är lite sur för mina hörlurar har blivit hel konstiga sen jag sprang med dem igår i regnet :/ 

Kvart i 10 eller om den t.o.m. var 10 i 10 så plocka Fredde upp mig eftersom att jag skulle med honom till jobbet idag, jag trodde ju att jag skulle upp på stan för att träffa Matildha en stund också men så blev inte fallet men då umgicks jag desto mer med Fredde istället. Markus kom halv 2 ungefär till freddes jobb och käka pizza och var social. Så vi drog hem till honom efter att Fredde jobbat klart för dagen, blev att kolla på filmen "Taken" innan jag blev hemskjutsad i Markus snygga bil ;D var tvungen att vara hemma till 16.40 eftersom att maten då skulle vara klar och pga. att vi har haft gäster här hela kvällen,(familjen Åberg, pappas arbetskamrats familj) så vi har planerat inför sommaren eftersom att vi ska till bila ner till Italien och vara borta 3 veckor med dem från och med v.29 :) längtaar!! :D Spec. nu när det blev så att vi åker ner till Gbg en dag innan för att kunna gå på liseberg också :D så jag, david och oscar har lovat varandra att vi ska köra allt! :D Sen börjar vår resa genom Europa den 14:e då vi ska åka med kil båten till Tyskland för att sedan åka vidare ^^ blir hur trevligt som helst! :D

Vi har spelat Wii och kollat på "Twilight" så det har varit hur kul som helst ;D men eftersom att dem fortfarande är kvar så kanske jag borde gå ner och vara social nu! Men helst av allt skulle jag bara vilja sova just nu är jätte trött, men får stå ut en stund till, ska ju upp imorn igen och springa! Jag och David har även lovat varandra att vi ska springa varje dag under semestern också! :) PEPP, PEPP!!! :D

 Kan knappt vänta tills denna film kommer på bio den 20:e November (A) <3

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0