Hello!

Idag så vaknade jag 10 i 11 då jag inte hade någon som helst lust att gå upp ur sängen så jag valde att ligga kvar i sängen en stund till fast med ipoden i öronen till 10 i 1 ungefär vilket var riktigt skönt. Efter jag fått på mig lite kläder så fick resväskan ta upp sängen så jag börjar packa någon gång det är ändå bara 3 dagar kvar tills vi åker.

Jag är faktiskt lite chockad själv över att jag är så klar som jag kan bli med packningen för tillfället, nu väntar jag bara på att få lägga ner dem kläderna som mamma har i tvättmaskinen för tillfället. Jag kan inte påstå att jag varit så duktigt på att äta på senaste tiden som igår då vi var och fixade med freddes bil så åt jag ingen kvällsmat och idag så åt jag ingen frukost, så lunchen idag blev också frukost och kvällsmat för igår, varken mina föräldrar eller mina kompisar är så glada över det här men det bara blir så, om inte jag är hungrig så äter jag inte om ingen säger till mig.

Måste verkligen förbättra mig på de men de blir väl annorlunda nu när vi åker på semester 3 veckor med familjen Åberg eftersom att Peter är diabetiker så han måste ha sina mål om dagen så det blir väl bättre då antar jag ska även springa med David på morgonen nu på semestern så det blir riktigt bra! :D Har varit lite dålig på att hålla igång springningen nu när jag jobbat och den här veckan har jag helt enkelt inte haft någon lust. Skulle nästan vilja gå ut och springa nu men struntar nog i det.

Något annat som är lite chockerande är att mitt rum känns jättetomt nu av någon anledning  vet inte varför neb det känns konstigt tomt, skulle verkligen vilja veta varför :S men men det är väl så ibland antar ja. 

Men men ska lägga mig och läsa en stund nu tror ja. Men jag skriver mer imorgon.




Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0