hello everyone ;D

ja idag kom vi fram till schweiz sà nu kom jag äntligen àt en dator vilket var skönt :) speciellt när de även var gratis ;D sà jag kommer även kunna uppdatera er imorgon! sen fàr vi se när jag hittar en dator nästa gàng :) men det finns inte sà mycket att berätta än eftersom att vi mest suttit i bilen men imorgon ska vi in till city i alla fall vilket blir mysmys! igàr stannade vi i frankfurt en natt för att sova i alla fall sà jag lillsyrran och grabbarna tog ett rum och sov där men idag fick vi alla 4 bra sängar hahah sà det här hotellet var helt klart bättre speciellt eftersom att det fanns gratis internet här  ocksà :)

men men jag updaterar er mer imorgon ;D ha en fortsatt bra kväll! :)

I miss you  :/ <3



Puss pà er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0