hello :)

ja idag blir sista natten här i schweiz, sà idag var vi i Zürich *ursäkta stavningen*  och jag har köpt ett par vita converse!!! :D :D älskar dem!! :) annars blev det inte sà mycket mer handlat för min del :) sà nu sitter jag här och väntar pà att kunna gà in i vàrat rum igen för dem hàler pà och städar där just nu :) 

Men imorgon bär det av mot Italien! sà har en minst 8 timmars bilresa att se fram emot  -.-  men men jag överlever det ocksà vi ska àka härifràn klockan 7 imorgon bitti.... tack vare eve och oscar!!! :@  men men fàr sova i bilen istället.

vet inte om det finns sà mycket mer att berätta just nu men jag hoppas ni har det bra där hemma :)

jag kan tyvärr inte säga nu när jag kommer kunna uppdatera er nästa gàng eftersom att det beror pà när jag kan komma àt internet nere i italien men ska leta efter internet cafè sà fàr vi hoppas pà det bästa!


I miss you <3



Puss pà er! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0