Hej på er<3

Ja nu är det bara 4 dagar kvar innan jag åker iväg på min bilsemster med familjen + familjen Åberg det blir trevligt trevligt! :) Just nu borde jag packa men jag har verkligen ingen lust för då kommer de resterande dagarna bara flyga ifrån mig och så står ja där sen på tisdag och ska åka ifrån min pojkvän, min bästa vän, och alla andra som ska stanna kvar i sverige. Jag kan inte påstå att jag ser fram emot den dagen, men jag får väl helt enkelt njuta av dem sista dagarna och utnyttja dem på bästa sätt. Igår var sista dagen t.ex. som jag fick träffa Matildha på 3 veckor eftersom att hon åker till Sthlm idag och kommer hem på måndag kväll antagligen, kommer sakna dig så grymt mycket gumman <3

Jag hade i alla fall en trevlig kväll med Matildha igår vi åkte och hämtade upp henne efter att vi hade varit på Marieberg eller rättare sagt JAG hämtade upp henne eftersom att jag körde (A) det går riktigt bra med körningen faktiskt! Ska förhopningsvis köra lite bil idag också, men igår så körde vi mariokart, pratade och bara umigcks behövde verkligen det! Vet inte vad jag skulle göra utan dig baby <3 Vi fixade även till hennes blogg igår så nu har den en ny design och är jättefin ;D
check it out!
http://matildhas.blogg.se/

Förutom att vara med Matildha som jag även var med i tisdags då även sötis julia var med :D Vi gick på stan och gick in i en provhytt och provade massa bh:ar haha mycket skoj! Sen gick vi hem till Julia vilket tog 40 minuter så vi fick en lång och fin promenad vilket vi alla tyckte att vi behövde! Tack för den toppendagen flickor <3

I onsdags så firade jag Sarah wife's födelsedag vilket var riktigt kul! :) så grattis på henne i efterskott nu då! :)<3

Förutom det här så har jag varit mycket med Fredde speciellt nu när jag snart åker så känns det ännu viktigare, kommer sakna honom otrolig mycket men det ska nog gå men 3 veckor känns som en evighet.. :/  men förhoppningsvis blir jag så betagen av allt jag kommer få se de närmaste 3 veckorna att jag inte tänker allt för mycket på det. Tycker om dig så, så mycket <3<3 Får hoppas på att han kan komma hit när jag kommer hem den 2:a Augusti så blir jag glad :D, antagligen gladare än jag någonsin blivit tidigare<3<3

Men det var väl allt för nu jag ska försöka skriva nu de sista 4 dagarna jag är hemma så ska ni få en riktig story att läsa sen när jag kommer hem om jag inte hittar en dator någonstans på vägen. Jag ska försöka hitta ett internet café i italien i alla fall! :)


Vad skulle jag göra utan dig.. <3



Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0