me like my new haircolor ;)


Idag var de skola igen och första lektionen var matte de första 90 minuterna så orkade ja vara ambitiös men sen orkade ja inte så de blev inte så mycket gjort för mig idag men men får jobba på hemma istället:P

Sen på fotografisk bild så satt ja å Emil och skrev massa på msn haha under fotografisk bild de va lite kul haha xD så de blev inte så mycket gjort där heller haha xD men grymt kul var de ;)

Sen tog ja bussen från skolan med Per och Emil så då fortsatte vi snacka då och sen missa ja 7an precis när ja kom upp på stan så fick vänta på nästa men behövde bara vänta 6min typ så de va bra :) sen när ja kom till ishallen till mina små älsklingsbarn så var det mysigt de också för man märker verkligen hur dem blir bättre och bättre hela tiden! :D <3

Och nu sitter ja här och msnar och lite så blir nog någon film sen tror ja :) <3

Jag måste bara säga att jag tycker om mitt hår! ahah xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0