hello ^^

ja nu sitter man i skolan å har tråkigt typ xD men men allting i den här uf skiten dampar ju bara :S men men de är ju teater sen så då får man lite annat att tänka på ^^ men först måste ja till sjukhuset och fylla i ankäten till dansprojektet :P

Just nu skulle jag bara vilja sova :/ är trött & mår illa, det är bara att hoppas att det går över så ja kan lägga all energi på teatern ikväll :) Inte långt kvar nu :O Ni får jättegärna komma på våran pjäs "Röd Måne" den 7:e Mars på Nya Teatern :) biljetter kan beställas i förtid :) <3

Nu över till något helt annat, Lara är fortfarande sjuk :/ krya på dig <3 Hoppas du kommer imorgon iallafall, tomt utan dig ju :/ t.o.m. Malin sa: Var är Lara? :O så du ser alla saknar dig när du är borta ^^ <3

Jag vill ha en ny telefon :( min dampar bara sönder hela tiden :/ men jag måste skaffa jobb först sen kan ja skaffa en ny telefon någon som har något tips på en bra telefon? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0