Hej!

Hej jag vet att jag har varit extremt dålig!! Märkte nu att jag faktiskt inte har skrivit sen min födelsedag vilket var ett tag sen kan man säga... men men ska försöka bättra mig igen jag lovar! Min födelsedag var i alla fall den bästa någonsin! Jag har allt att tacka mina kära vänner som gjorde min födelsedag till den bästa! Vad skulle jag göra utan alla er? <3

Så den 4:e december var de i alla fall krogen debut för min del, och jag kan inte säga annat än att det var helt AWESOME! Jag hade mina vänner runt om mig och hade super kul dansade med CC nästan hela kvällen! Det var helt underbart kan jag säga i alla fall så nästa gång måste CC med också! Jag kom väl hem runt halv 5 pga. att vi väntade på Fredde som var på O'learys med jobbet vilket sen resulterade i ett besök på Mcdonalds för ja och Emma var lite hungriga. Så när vi började gå hem så bestämde vi oss för att vi skulle gå till Sandra där vi var till 4 ungefär innan vi gick hem så jag låg i sängen vid 5 och sen skulle jag upp dagen därpå igen och stå på isen klockan 10 eftersom att det var skridskoavslutning. Jag var död kan jag säga men det var bara att sminka sig lite och smila! Och försöka glömma att mamma hade ringt 20 minuter innan bussen gick och jag låg fortfarande och sov! Men de va bara att klä på sig och springa helt enkelt jag klarade det ju tydligen i alla fall så det var väl tur att jag bestämde mig för att ta det lugnt kvällen innan!

I tisdags fyllde i alla fall min älskling 21 så då blev det att fira honom vilket var riktigt trevligt! Och på lördag så ska vi på 25 års fest för freddes systers pojkvän så det blir skoj skoj! Hade egentligen tänkt gå ut på krogen imorn men det får bli någon annan gång. Men det beror helt enkelt på att jag måste få klart min Jesus analays för annars får jag tydligen inte gå på festen för mamma och pappa men samtidigt vet jag att det är den här pressen jag behöver för att göra något alls! Mamma var i alla fall snäll nu och sa att halva måste i alla fall vara färdig så ska satsa på de även om jag måste sitta uppe halva natten och vara ett lik på praktiken!

Men nu måste jag fortsätta skriva men jag uppdaterar er imorgon eller på lördag!

Jag och CC på frimis! :) Måste göras om min käre vän ;D<3


Tycker om min Fredde så otroligt mycket! <3

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: K

min krogdebut var bara knappt två veckor senare ;)

2009-12-24 @ 12:42:52
URL: http://screamoutloudly.blogg.se/
Postat av: Thyra

Hej!:)

Kollade runt på lite bloggar och hittade då din blogg !

Fin blogg, hoppas du haft en bra jul och att du får en bra fortsättning!

Kramar

2009-12-26 @ 17:00:16
URL: http://thyraolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0