hej! :)

Jag vet att jag har varit lite dålig på sista tiden att blogga och uppdatera er men nu så bestämde jag mig för att faktiskt ta lite tid till att skriva idag!

Idag så vakna jag som vanligt tidigt bara för att älsklingen skulle upp eftersom att han skulle till jobbet men självklart somnar man om nästan på en gång när han har åkt så det gör inget men idag bestämde jag mig för att inte sova bort hela dagen så gick faktiskt upp halv 11 så de är en timme bättre än igår iaf. Måste väl börja vänja mig snart antar ja eftersom att skolan börjar på tisdag igen, den här sommaren har på många sätt känts som den varit mycket längre än dem tidigare sommarloven kan ju också vara så eftersom att det är ens sista sommarlov men samtidigt har det gått lite väl fort.

Det här har helt klart varit den bästa sommaren hitills! Även om den innebar att jag var tvungen att vara borta från min älskling i 3 veckor så var den ändå helt klart bäst! För när jag väl kom hem så var han gulligare än någonsin och man förstod verkligen vad man hade saknat och att det verkligen var värt att sakna! <3

Det här var även min sista semester med min familj hädanefter så kommer jag få åka på mina egna semestrar säger mina föräldrar men det är inte mig emot! Som i vinter har dem redan börjat planera en resa till Tyskland till julmarknaden utan mig, så det blir riktigt trevligt att få huset för sig själv en helg :)

Men någonting jag kan säga att jag verkligen längtar till är min 18-års dag som är ungefär 3 månader bort! Då blir det krogen med mina kära vänner! Men jag kommer även kunna göra mig en tatuering då, läääängtar!! <3

Jag har även gjort ett försök till att bli blond vilket gick lite sådär..., nu är jag blond på vissa ställen och andra orange/gul men jag får vänta minst 2 veckor i alla fall innan jag försöker mig på det en gång till så får bara hoppas att freddes syrra nattis kan bleka det åt mig för sist färgade jag så får hoppas att det blir som det ska nästa gång då jag ska använda blekmedel istället. Men helt ärligt så känns det inte lika illa längre men jag börjar väl vänja mig antar jag.

I tisdags så var jag med anna de va då impulsen till att köpa blond färg kom när vi var på stan , sen sov hon här i alla fall  då vi satt uppe och kollade film och drack te. Sen på onsdagen så gick vi upp klockan 10 ungefär för att hon skulle hinna med bussen som gick härifrån 5 över 12 eftersom att Emil skulle komma hit sen vid 1 ungefär så dem bytte av varandra ganska tätt men jag hann i alla fall dammsuga huset innan han kom! Om vi säger så här så hade jag lovat mamma att dammsuga huset för att Emil ens skulle få komma. Anna är i alla fall van vid hur det ser ut här, vilket hon kanske borde vara efter att ha känt mig 11 år, även Fredde börjar vänja sig antar jag men sen är han ju här jämnt haha ;) Jag var även med Matildha en stund på onsdags kvällen vilket var riktigt mys! :) <3

Fredde kom ändå inte hit förräns halv 12 ungefär så eftersom att han hade haft fullt upp hela dagen och kvällen, men jag har ju som han säger bara haft tur hitills att han inte har haft så mycket att göra men nu den här veckan har han haft lite mer för sig, men förhoppningsvis lugnar det ner sig lite snart igen men då är det jag som går i skolan istället men men det blir nog bra.

Men igår så gjorde jag inte så mycket mer än att jag sov till halv 12 för att sedan kolla på en film och sen sitta framför datorn och kolla film där istället.

Men men det var väl det jag hade nu, men jag lovar att bli bättre på att uppdatera bloggen hädanefter! Jag funderar även på att byta design på bloggen igen nu när det snart kommer börja gå mot höst, så kom gärna med förslag! :)


Matildha baby & Jag :) <3


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0