hej! :)

Kom iväg till skolan imorse men var inte kvar hela lektionen för jag började få ont i lungorna vilket kan vara ett muskelfäste som gått sönder tror pappa och mår illa men när väl ipren började verka så kändes de bättre i alla fall. Men pga. att jag åkte hem men är inte helt frisk men i alla fall så fick jag inte träffa Fredde idag :/ men men han kommer hit imorgon om jag kommer iväg till skolan dvs. men det antar jag att jag gör så länge jag har mina ipren så överlever jag! :) Ska ta 3 st om dagen en på morgonen, en mitt på dagen och en på kvällen så ska nog smärtan hålla sig borta! :) Det var faktiskt vårdcentralen som sa att jag skulle köra på den kuren och avvakta några dagar för att se om de blir värre eller bättre.

Men imorn ska jag till skolan igen det har jag bestämt början ändå inte förräns kvart i 12 och så får jag träffa Fredde också om jag går till skolan imorn! Det gäller bara att knarka ipren för så länge jag gör det så mår jag bra! :) Mamma tror att jag har sträck mig eller någonting sådant efterosm att det bara är ena sidan jag har ont i eller så har jag dragit av något muskelfäste vilket av det det än är så kan ingen göra någontin åt det.

Men nu ska jag duscha innan jag ska skriva en trosbekännelse som vi fick i uppgift att göra till religionen :)

Puss på er! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0