hej



Hejsan,
jag har inte kunnat skriva på ett tag pga. att det har varit väldigt mycket i skolan vilket det fortfarande är men nu tog jag mig tid att uppdatera bloggen i alla fall.

Sen jag senast skrev har detta hänt:
 Jag har varit på grillfest hos Lara,
Det har varit isshow,
Det har varit filmkväll
Träning
Gått en mil med pappsen :)
Umgåtts med kompisar <3

Idag har vi haft den muntliga delen i nationella proven i svenska då vi skulle stå och prata i 5 min inför klassen, det gick väl sådär eftersom att Chatrines tal hade handlat om när hennes morfar dog och ja vi kan väl säga såhär.. det brast för mig efter hennes tal när hon krama om mig då kunde jag inte längre hålla tårarna tillbaka :(  Jag hade känt under tiden hon haft sitt tal hur tårarna höll på att byggas upp inom mig för jag kände igen mig i allt hon sa. Vilket gjorde att det brast för mig för när hon pratade så kände jag abra hur mycket jag saknade farfar men jag trodde inte att det skulle göra så ont fortfarande i hjärtat av att tänka på de eftersom att det är lite mer än 1 år sen men jag antar att smärtan aldrig försvinner den minskar nog men fösvinner aldrig:/ Jag hatar verkligen att gråta inför folk för jag känner mig så blottad men vad skulle jag göra.. jag kunde inte direkt hålla tillbaka tårarna :(

Tydligen så är det exakt  8 år sen idagsen min morfar dog så det kan vara därför jag varit så deppig och inte mått så bra idag, mamma sa själv att hon hade haft en klump i magen hela dagen tills hon kom på att det var 8 år sen idag.

Men nu måste jag plugga :/ <3

Kommentarer
Postat av: Xtasy

Vet hur det känns :/ skit jobbig min mormor dog för inte så länge sen och det tar sin tid helt klart nu får man bara tänka att den alltid kommer finnas i ens hjärta och en dag kanske man träffas igen who knows.

2009-04-28 @ 18:33:39
Postat av: Erika

jo precis det är de hoppet jag haft sen farfar dog för ett år sen :/ men man tror att man är starkare än vad man är ibland :/

2009-05-03 @ 01:39:06
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0