Hej

Jag vet mycket väl att jag varit sämre än sämst på att blogga den senaste tiden :S Men ska försöka gottgöra de genom ett extra långt inlägg idag! Kan i alla fall säga att jag haft dne bästa julen på länge! Fick mitt halsband av min älskling (A) hade önskat mig ett halsband av honom hur länge som helst och äntligen fick jag ett (A) blev överlycklig kan jag säga! <3

Nyår var inte så dåligt heller då vi hade 40-års fest för pappsen blev mycket guitarr hero spelande under kvällen kan vi ju säga i alla fall! Klarade även teoriproverna på datorn på körskolan igår så nu kan jag inte få körförbud på måndag iaf! Nu ska jag bara komma ihåg att fortästta plugga teori tills de är dags för uppskrivning vilket jag hoppas på att det inte blir allt för långt in i framtiden för då har jag väl snart glömt hälften! :O

Igår var de i alla fall mitt andra krogen besök! Så då var de först lite förfest här hemma hos mig då CC, Rasmus och Robin kom hit supertrevligt kan jag säga! Måste helt klart göras om boys,blev att spela öl kortspelet som faktiskt var ganska kul förutom när man fick dricka ganska mycket haha! Förutom de spelade vi guitarr hero och dansade till blandad musik på Spotify. Blev även mycket kramandes pga. att det var super kallt på krogen och ute i kylan då vi stod i kö men även då vi väntade på Chatrine i stan. Men de gjorde inte mig någonting för jag älskar att kramas! Det blev även extremt mycket dansande för vår del igår då det var så grymt kallt på krogen! Men de gjorde inte mig och Chatrine någonting eftersom vi älskar att dansa!

Träffade även massor av vänner ute igår så det var supertrevligt! Det enda som kunde ha gjort kvällen bättre var om ja tagit bussen vid halv 2 ut till min älskling för han var det enda jag verkligen saknade igår! Jag och Chatrine åkte hem vid halv 1 i alla fall för hon ville hem till Albin och jag kände mig färdig för kvällen så passade på att ta skjuts med Chatrine hem istället men de var nog bäst så eftersom att alla bussar slutar fungera överallt! Hade även debut för att använda min korsett igår måste jag tillägga! Fick många frågor om den inte satt åt och ifall jag inte hade svårt att andas? haha men som jag sa till dem så vänjer man sig efter en liten stund. :)

Men kan helt enkelt säga att kvällen var helt awesome i alla fall!! Så tack för kvällen pojkar! ;) <3

Idag så följde jag med mamma, pappa och lillasyster för att leta efter skor eftersom min lillasyster inte har några varma skor! Men vi hittade inga skor idag heller bara jag, mamma och pappa som köpte grejer haha! Sen blev det att övningsköra för min del med pappa lite senare det gick riktigt bra måste jag säga! Inga motorstopp idag inte! Nu på kvällen drog jag mig undan resten av familjen lite för jag orkade inte vara med någon och den jag ville vara med han var hemma och jobbade med deras kök så jag satte mig istället i ett fotbad! Har saknat min älskling hur mycket som helst idag men får stå ut 2 dagar till om vi inte ses imorn men vågar inte hoppas på de. Bättre att tänka att det är längre så blir man glad istället ifall det blir tidigare! :)

Imorn är det dags för första träningen för iår! Så wish me good luck! Men nu ska jag nog fixa mig för sängen, så godnatt på er!






Saknar dig älskling <3<3


Pusss på er!<3

Kommentarer
Postat av: sandra

vad för halsband? guldhalsband? =)

2010-01-11 @ 21:53:58
Postat av: Erika

nej silver :) ville inte ha guld å de visste han :) kan lägga upp bild senare :)

2010-01-12 @ 20:13:56
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0