Hej! :)

Förlåt att jag är så super dålig på att skriva nu men är massa saker på gång just nu så har inte riktigt tid men nu har älsklingen åkt till sälen igår i alla fall så nu kommer han inte hem förräns nästa söndag men de är bra att vara borta från varandra ibland också :) Vi hade även 7 månader tillsammans igår så det känns verkligen som att det här är något äkta <3 Du betyder allt för mig älskling <3<3

Vet verkligen inte hur jag ska göra med U.S.A, vill åka men samtidigt inte är så mycket annat som börjat betyda mer samtidigt vet jag att om Fredde och jag är menade för varandra så kommer vi klara 1 år ifrån varandra. Men jag antar att jag också är rädd... vill så gärna men ändå inte. Samtidigt vet jag att om jag inte gör de här nu så kommer jag aldrig göra det och tänk om jag då istället ångrar mig?:/ Är så vilsen i mig själv just nu... <3

Börjat också fundera på att kanske åka iväg nån månad istället på någon bartender kurs vilket jag har börjat intressera mig för, men måste verkligen ge dem här besluten tid innan jag genomför någon av dem så jag inte ångrar mig sen..

Praktiken går bra i alla fall vilket är skönt! Får beröm lite överallt ifrån vilket känns helt underbart kan bara hoppas på att jag får ett extra jobb eller åtminstonde en sommarjobb efter min praktik periods slut.





I need you more than anything in my life

I want you more than anything in my life

I'll miss you more than anyone in my life

I love you more than anyone in my life <3



Puss på dig Fredde älskling <3<3

Jag orkar förresten inte lägga upp bilden på halsbandet idag heller men kan göra de imorn :) <3

Skulle också behöva lite hjälp med en ny head ifall någon känner sig manad kan ni ju säga till? :) <3



Nu ska jag sova iaf :) godnatt! <3

Pussss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa! lägg upp bild på halsbandet =)

vad har du för praktik?

2010-01-26 @ 17:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0