Heej!

Hej, förlåt att jag varit väldigt inaktiv på senaste tiden, men har haft väldigt mycket för mig så har inte blivit så mycket tid över till att skriva av mig men nu har jag i alla fall också haft tid att fixa en ny design I hope you like it! :)

I tisdags var man med Rasmus som kom hem förra veckan från Thailand, hur trevlig som helst du har varit otroligt saknad och efterlängtad min käre vän! :) Jag färgade i alla fall hans hår mörkbrunt och så pratade vi massor innan vi till slut gick iväg och solade solarium.

I onsdags så var jag med Fredde hos hans mormor och morfar vilket var hur mysigt som helst! :) Fick supergod mat och pratstunden med hans mormor var hur trevligt som helst! :) Jag och Fredde firade även 8 månader denna dag! <3

Idag så har de mest blivit att plugga och senare laga kvällsmat till mig och familjen eftersom jag varit så sjukt sugen på Köttfärssås hela dagen! Men hade ingen lust att laga de till bara mig själv så väntade tills kvällen istället! :)

Imorn ska man städa huset, baka och åka till Marieberg med mamma och kanske lillasyster för att leta kläder till farmors 80-års kalas på söndag! :)


Lovar att bättra mig!

Tycker om min Fredde mest! <3
24/6-09 <3



Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0