hello :)

Ja idag har jag varit ledig hela dagen så vaknade imorse med min älskling liggandes brevid mig i sängen:) Så när han åkte iväg till jobbet halv 10 så passa även jag på att gå upp och inte sova bort hela dagen, eftersom att jag skulle vara hos Chatrine halv 12-12 då vi skulle gå till Eurostop till Albins jobb(Chatrines kille) för att låna hans bil eftersom att vi skulle på praktikletande idag.

Vi började med att åka till skolan och äta lunch, måste säga att det var ovanligt lite folk där idag :S men ganska skönt samtidigt kan jag tycka, jag funderar ganska starkt på att hoppa av svenska C men vi får se hur jag gör med det. Vi åkte senare vidare till olika ställen men Chatrine fick i alla fall sina första 4 veckors praktik på "Godagens" i Rosta :) Jag vet däremot inte än jag fick i alla fall ett nummer jag ska ringa eftersom att chefen inte var där jag vill ha praktik.

Nu sitter jag i alla fall och väntar på att Fredde ska komma hit :) han slutade tidigare för min skull för att kunna träffa mig en stund innan han åker hem med sin mamma då dem också ska skjutsa mig till sjukhuset för att jag ska kunna fylla i min enkät till dans projektet :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0