Hello and goodnight! :)

Godkväll eller vad man nu säger så här sent på kvällen ^^ just nu sitter jag hemma hos min älskling och väntar på att han ska bli klar i duschen men borde bädda klart sängen först så jag kan få sova snart för jag är rent ut sagt as trött!! Men måste bädda om sängen först med nya sängkläder så det får väl bli nummer 1 innan jag borstar tänderna, konstigt.. men det känns som jag byter sängkläder vart jag än kommer haha! Borde byta hemma snart också men men det får vänta imorgon gäller det att dammsuga huset men först ska jag nog till marieberg efter skolan med Matildha och Johanna och senare kanske vara barnvakt någon timme beror helt på ifall deras pappa fortfarande är sjuk.

Jag har blivit helt besatt av att kolla lägenheter på nätet kanske för att jag så gärna vill flytta hemifrån snart, eller ja i alla fall efter jag gått ut 3an men det känns så långt borta samtidigt som det känns så nära. Idag efter riskettan så bokade jag även 2 körlektioner en nästa fredag och en fredagen därpå bara jag inte glömmer bort det och råkar åka till skolan istället haha vore så typiskt mig!

Men nu ska jag inte tänka så, något som känns dåligt är att jag redan ligger efter i skolan men gjorde i alla fall klart historian idag så det känns bra och imorgon ska jag få klart religionen och samhällskunskapen eftersom att allt måste in senast fredag så börjar jag känna mig ganska stressad.. :/

Men men måste byta klart sängkläder nu så jag får sova snart!
Goodnight! :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0