hello :)

Nu sitter jag hemma helt ensam i mitt rum blir nog inte att träffa fredde idag eftersom att han ska tapetsera ikväll hos några vi känner men om det inte blir för sent så kanske han kommer får hoppas på det bästa men bättre att inte ha några förväntningar så kan jag inte bli besviken :) Efter skolan så åkte i alla fall jag och Tobbe till Möller bil för att hämta en bil som han ska köra till Västerås nu ikväll för att hämta ut sin egen fabriksnya bil! Han skjutsade i alla fall hem mig så då bjöd jag in honom på lunch fanns inte så mycket att välja på här hemma men det blev till slut snabbmakaroner och falukorv eftersom vi inte hade någon annan pasta som räckte till oss båda men det blev helt okej i alla fall och Tobbe åt med god aptit så det kändes bra!

Jag har även precis suttit och njutit av en Latte och pratat med min babe Sarah som bor i holland för tillfället och flyttar hem nästa sommar igen! Fick precis veta att hon kommer hem till höstlovet i alla fall så då ska jag boka upp henne har jag bestämt! Vi har i alla fall suttit och haft ett nästan 3 timmar långt videosamtal över Skype för det är det enda som verkar fungera där borta.

Just nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska ropa att det är mat! Det blir köttfärssås och spagetti, mums haha! Har även fixat chockladpudding till efterätt senare, ännu mer mums!

Men uppdaterar er kanske senare ikväll igen, för nu ska jag tydligen äta!

Sarah baby <3



Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

WIFE I NEED 2 KILL U !!!

XD

IF U DO NOT REMOVE THAT PIC XD

<33333333333333333

2009-09-16 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0