hello ^^,

Igår kväll så var jag barnvakt igen till Klara och Vilgot dem är verkligen dem sötaste barnen! :) Efter skolan medans jag väntade på att jag skulle vara barnvakt så åkte jag hem till Matildha sötisen eftersom att hon inte bor särskilt långt ifrån dem. Det var inte planerat att jag skulle träffa min käre pojkvän något mer igår efter han släppt av mig vid skolan igår 10:35 men eftersom att Matildha behövde hjälp med sin dator så fick jag träffa honom en liten stund innan jag skulle gå vidare till barnvakts jobbet :) så det var riktigt trevligt <3 Jag kom i alla fall hem 22:40 ungefär eftersom att jag slutar mitt barnvakts jobb så sent som 20 över 10 så hämtar mamma eller pappa mig efter åt så det känns lite bättre än att jag ska ta bussen eller cykeln och komma hem närmare halv 12 som tidigast.

Just nu så sitter jag i skolan i alla fall och ska ha religion och sen ska jag få skjuts hem av Tobbe i min klass så det känns riktigt bra väl hemma blir det väl att laga lite mat antar jag och plugga... -.-'

Ikväll så hoppas jag på att övertala Fredde att komma och vara med mig några timmar i alla fall, annars så får jag träffa honom imorgon istället men vi får se hur det blir helt enkelt jag ska i alla fall försöka övertala mina föräldrar om att få sova kvar hos honom från torsdag till fredag även om jag fick sova där måndag till tisdag annars får jag försöka övertala Fredde att sova hos mig istället vi får se som sagt.

Men men nu måste jag börja koncentrera mig på lektionen men imorgon är det dax för skolkort.. gaaah vad ska man ha på sig liksom? ni får gärna komma med tips och idéer :) <3



Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0