:)

Visst ja, glömde säga att jag lyckades få en praktik plats idag för alla 8 veckorna blir asbra! :D Ska vara på Hellas precis som jag velat hela tiden nu är det bara att hoppas på att jag kan lyckas få ett jobb där sen efter praktik prediodens slut :) <3

Måste även blondera om håret igen ser förjävligt ut med utväxten, ska be Fredde fråga Nattis om hon har tid för mig i helgen (a)men jag måste säga att det är riktigt jobbigt att vara blond! För man måste fixa om det nästan hela tiden jämfört när man färgat det brunt då behövs det inte lika ofta men när du blonderat syns det på en gång när håret börjat växa ut :/

Vill verkligen fortsätta va blond men vi får se hur länge jag orkar med det här ^^ För tillfället så känns det som att jag kommer klara det i alla fall :) <3

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0