hello^^,

Ja idag så vaknade man upp brevid älsklingen och som det alltid blir när man sovit hos honom så ligger man kvar i sängen halva dagen och kollar på tv, mys mys säger jag bara! :) Igår så var vi då hemma hos Freddes pappa och firade Rebecca vilket var mycket trevligt vi var kvar där till halv 1 ungefär så det säger väl allt, men innan vi åkte hem till Fredde igen så träffade vi markus och jocke en stund vilket var nice!

Idag så åkte jag hem från Fredde 20 över 6 ungefär eftersom att jag skulle hem och övningsköra med pappa hade funderat på att åka tillbaka till Fredde och sova där inatt också men det får bli imorn istället.  När jag väl kom in till stan så missade jag precis 7an vilket söög, men ahde inte förväntat mig att hinna med den men eftersom att jag såg att de va en anna buss som åkte fårn koncerthuset så fick jag ändå förhoppningar men som tur var så hann jag med 16 så kom hem tidigare än planerat hade jag inte hunnit så hade jag fått vänta till 10 över 7 vilket var ungefär 40 min vilket jag inte var så sugen på eftersom att det är kaaalllt ute!

Men övningskörningen gick asbra i alla fall! Körde start i backe en stund först för att sen åka motorväg ut till latorpoch sen ta gräve vägen hem så jag fick hoppa i växlarna lite som jag måste träna på :) Men allt gick asbra i alla fall så finsn stora förhoppningar för mig hihi tur att det ändå är 8 veckor kvar tills jag fyller :)

men men nu ska jag leka lite med datan innan jag ska lägga mig tidigt idag! :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0