hello! :)

Jag ska försöka bättra mig nu med skrivandet så jag försöker! Just nu sitter man hemma i sitt rum med mörkbelysning men med tända ljus hur mysigt som helst det enda som saknas är pojkvännen! <3  Men han har tyvärr åkt iväg för att fixa sig innan en fest han och Markus skulle på ikväll hade fått följa med om det inte varit så att det var markus som bjöd med Fredde. Men det var kanske lika bra eftersom att jag behöver plugga då jag inte har gjort det en enda gång den här veckan fastän jag hade sagt att jag skulle plugga HELA veckan! Men så kand et gå när man väljer att ha roligt istället!

Snart är det väl dags att hämta upp en ny runda med ljus eftersom att dem börjar släckas en efter en och det är inte ens kväll än även om det känns så eftersom att det redan är kolsvart ute! Det är lite läskigt tycker jag med vintern att det blir mörkt så fort men samtidigt det mysiga med hösten och vintern är att man kan tända massor av ljus, vilket både jag och min mamma älskar att göra! :D Mys mys!! På något sätt är det något som gör vintern och hösten lite ljusare.

Ikväll blir det som sagt att plugga för min del och förhoppningsvis kommer äslklingen hit sen också! :) Jag tycker verkligen om dig så så mycket!! Vet inte vad jag skulle göra utan dig älskling, har aldrig haft så här starka känslor för någon annan än dig! <3<3

Jag känner nästan för att gå upp till kyrkogården också för att tända ett ljus vid gammelmormor och gammelmorfar men även vid minneslunden för farfar och morfar, det som känns lite illa är att jag inte varit där sen förra Halloween då jag gick dit med mamma, pappa och eve. Måste säga att det är riktigt mysigt att se alla ljus som brinner under halloween. Vi får se ifall vi kommer iväg dit sen men vore lite mysigt, du kommer alltid finnas i mitt hjärta farfar! <3<3

Nu skulle jag tydligen städa toaletterna eftersom att det är de enda som är kvar efter min storstädning av huset idag! :) Känner mig riktigt duktig!! :D

Tycker om min älskling så så mycket!! :D <3<3
Ha en riktigt bra Halloween folket! :)

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0