hello :)

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera ännu en gång men har haft fullt upp dem här dagarna också som vanligt.

Just nu sitter jag i skolan fick sova lite extra imorse till kvart över 8 tack vare att jag hade körlektion idag kvart över 9 då även pappa följde med så det gick riktigt bra det vi gjorde idag i alla fall. Och nu har jag och Tobbe preliminärt även bestämt ett datum för balen som då blir antingen den 19:e eller 20:e maj vilket känns som ett bra datum enligt mig och tobbe eftersom att det då är ungefär 2 veckor kvar till studenten.

Igår så var jag barnvakt vilket var mys mys! Dem är verkligen dem sötaste barnen som finns! :) Men innan jag var barnvakt så spelade jag bowling efter skolan med Chatrine, Adrian, Fredrik, Matildha, Ahmed, Ivan och den så kallade dryga enligt Chatrine ;)  Efter bowlingen så drog jag och Matildha hem till henne och hade mys mnys :D

Idag efter skolan blir det att fort ta sig till trängen för att vara tränare på skridskoskolan så det blir bra! :) Jag har saknat mina små sötnosar jääätttte mycket! :D Så det blir kul kul kul! sen efter de så kommer matildha hem till mig men även förhoppningsvis min älskling och kanske markus om jag frågar (A) ;D <3

Nae nu måste jag fortsätta jobba nu när vi har engelska :)

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va? två veckor? när fan tar ni studenten?

2009-10-09 @ 17:52:55
URL: http://rosatapeter.blogg.se/
Postat av: Erika

vi tar studenten antingen den 4:e eller den 5:e :) sj då?

2009-10-11 @ 01:06:53
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/
Postat av: Erika

oj hade råkat skriva fel månad menade i maj men vi tar studenten i juni jag antar att jag tänkte på annat när jag skrev haha!

2009-10-11 @ 01:09:52
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0