Hej! :)

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen IGEN! Måste verkligen bättra mig, men har varit mycket med skolan och sen har jag inte orkat sitta framför datan så mycket mer än i skolan.

Igår hade jag i alla fallmin första körlektion som gick asbra! för er som är intresserade av att veta (A) Har min nästa lektion på fredag då pappa ska med. men kommer behövas några till i alla fall för igår kom vi igenom 5st övningar som jag blev godkänd på och det är ju en del övningar man ska komma igenom men tänker inte köra så mkt på skolans ka köra mest hemma i vilket fall som helst.

Jag kom till skolan halv 11 så den lektionen behövde jag bara vara med på en timme vilket kändes ganska lagom men hade engelska efteråt så det var jobbigt i alla fall. Men nu börjar det äntligen kännas som att vi kommer någonstans med mitt och Tobbes projektarbete som är balen för igår så tog vi kontakt med tullängen men dem hade ingen balkommitté än så dem skulle ta upp det på elevrådmötet på måndag och sen höra av sig så hoppas på det bästa! Vi ska även ta kontakt med Wadköping sen men vi känenr attt vi helst villl ha ett svar från Tullängen först men borde inte vara något problem eftersom att vi tydligen har haft ett samarbete angående balen sen skolan startade nästan.

Vid 7 så gick jag hem till farmor för att äta eftersom att min faster är och hälsar på från norrland :) Det var mycket trevligt måste jag säga! Senare så kom Fredde och Markus hem till mig och kolla på film.

Idag så ska vi hem till Freddes pappa för att fira Rebecca och för att sen kanske åka till Adde och Johanna ^^ dagen ska nog bli bra i alla fall idag åker även min faster hem igen så det blir att säga hejdå idag till henne men som tur är så kommer hon tillbaka till pappas födelsedag i december! Då även mina kusiner från norr kommer! :D

Men nu ska jag fixa mig lite,

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0