hej! =)

Ja detta blir tydligen mitt hundrade inlägg på den här bloggen vilket känns riktigt bra faktiskt! Jag vet att jag varit riktigt dålig nu ett tag igen på att blogga men ska försöka bättra mig igen! I lördags firade jag och min pojkvän 4 månader i alla fall vilket känns bra för ska jag vara helt ärligt så är det här mitt längsta förhållande mina 2 senaste slutade efter 3 månader ungefär så det känns bra att det går åt rätt håll och att jag faktiskt har hittat en underbar kille som faktiskt står ut med mig! :) Det där lät kanske lite fel men det är så det känns haha, vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan min älskling han betyder så otroligt mycket för mig! <3

Igår var även första dagen som jag och Fredde spenderade tillsammans på länge, det är klart vi har träffats och så men det mer blivit att sova typ vilket betyder att man mysat i sängen framför tvn innan man somnar så det kändes skönt att jag kom till honom i lördags kväll och sen faktiskt fick vara med honom hela söndagen! :)

Idag så var jag uppe på stan och köpte ett par skor som jag ska ha till praktiken visar bild längre ner i inlägget! :) Det blev ett par enkla svarta tygskor i alla fall kan jag säga på en gång. Jag hade även sådan tur att dem hade dem i 38 i stan för på marieberg där jag hittade dem först när jag var där med Matildha i lördags så fanns det bara 37 och 39 då 37an var för liten och 39an för stor! Så blev överlycklig när jag hittade 38orna på scorette idag! :) Fick även övningsköra till Rosalies efter vi släppt av farmor hemma och sen hem då pappa och jag käkade för att sen övingsköra upp på stan igen för att hämta Eve och Lisa! :)

Senare vet inte exakt när så kommer Rasmus hit också det blir awesome! :)Förhopningsvis kommer även Fredde hit senare ikväll när han har slutat jobba! :) Menar Rasmus ska iväg halv 11 ikväll så då gör de inget ifall Fredde kommer sent som han gjort dem senaste veckorna eftersom att han jobbar. Då kan jag i alla fall hålla mig vaken haha!

Imorn så blir det att åka iväg med Balkommittén till Stora hotellet och Conventum här i Örebro för att kolla deras lokaler så får vi se vilken vi gillar bäst!

Men nu ska jag äta mat och vänta på att åka till Rasmus som jag ska vara hos halv 8! :)


Mina nya skor! :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0