hej! :)

Igår blev det inget bloggande för mig, var ganska upptagen eftersom att först vaknade jag upp klockan 8 för att åka iväg och vara tränare för nybörjarkonståkarna. Det gick asbra faktiskt även om jag var ensam tränare för 7 personer så gick det riktigt riktigt bra!! :)

Efter nybörjarkonståkningen så var jag as seg och jätte trött så blev nästan så att jag somnade hemma när jag lagt mig i sängen med datorn för att försöka plugga lite, jag tror faktiskt att jag slocknade till där en stund  tydligen hade även mamma nästan somnat nere i soffan. Vi bestämde oss senare för att åka till stadium outlet för att inte somna och även åka till Marieberg nu när pappa inte var hemma eftersom att han skulle åka båt med silja galaxy till åland så han kommer hem ikväll halv 10 ungefär med tåget.

På marieberg så köpte mamma strumpbyxor till mig eftersom att jag letat efter de så pass länge och sen var hon så snäll så att hon la ut pengar så länge på ett par nya jeans leggings till mig! Jag tycker om min mamma (A) Vi avslutade vår shopping dag med att äta på Rosalies , mums mums! :)

Igår kväll så kom Fredde och Markus över för att kolla på film så vi kollade på Next och Fast and Furious riktigt bra filmer! :D Vid halv 11 så tog den andra filmen slut så då släppte vi först av Markus hemma hos honom och sen åkte vi vidare hem till Fredde eftersom att jag skulle sova kvar där igår.

Mysig kväll/natt måste jag säga! :D <3<3 Var riktigt skönt att äntligen faktiskt få umgås med min pojkvän första gången på länge eftersom att han jobbar massor just nu vilket han även kommer göra den här veckan så vi får väl se när jag träffar honom ordentligt nästa gång! <3

Idag blir det att först nu jobba i skolan och sen simma med bea efter skolan blir asbra! :)

Tycker om dig Fredde massor! <3<3


Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0