hej!:)

Det blev lite sent igår så orkade inte skriva någonting men jag kan i alla fall säga att igår kväll var helt enkelt AWESOME!! :D <3

Imorse så vaknade man i alla fall upp brevid älsklingen! mys mys:) men som vanligt så skulle han iväg och jobba jag hade inte haft någonting emot att ligga kvar i sängen lite längre å bara mysa (: men han var som sagt tvungen att åka iväg till jobbet men jag orkade inte gå upp ur sängen förräns halv 1 ungefär fast i och för sig nu när jag kommit ut ur duschen har jag lagt mig i sängen igen, haha!

Men det är jätteskönt att ligga i sängen med datorn men ska nog bädda sängen i alla fall så känns det lite bättre!

Idag blir det att framförallt att plugga men även städa huset så börjar nog med det andra alternativet så det är avklarat mitt rum ser förjävligt ut rent ut sagt! Jag hoppas även på att träffa älsklingen lite ikväll, sen får vi se ifall han blir kvar för jag kan i alla fall inte sova hos honom inatt eftersom att jag ska vara tränare imorgon bitti till nybörjarkonståkarna klockan 9. Min egen träning på kvällen är i alla fall inställd eftersom att alla är iväg och tävlar, men det gör inte mig någonting :)

Nej, nu måste jag klä på mig och börja städa! :)


Have an  AWESOME day! :D


Tycker om dig älskling<3<3



Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0