hej! :)

Nu är jag hemma efter barnvakteriet! :) Kommer även lägga upp bild på mina nya skor eftersom att det efterfrågades! :)

Idag så var jag i skolan och faktiskt jobbade! Jag är lite chockad själv faktiskt speciellt över hur fort jag kom ini bibeln! För er som inte vet har vi fått en uppgift i religionen att läsa ett av evangerlierna då jag har valt Lukas evangeliet, men vi har även fått några fårogr vi ska svara på utifrån texten det ska vara ett PM på 7-15 sidor men det blir säkert bra!

Efter skolan så åkte jag hem och tog det lite lugnt en stund innan mamma och jag skulle övningsköra som gick riktigt bra, vi tog oss även lite tid att gå inne på Stadium Outlet då jag hittade ett par vinter overalls byxor så vi får se när dme blir inköpta eftersom att storlek M var för stora och Storlek S var för liten xD varför kan det inte bara finnas något mittemellan? Jag testade även ett par i barnstorlekar 170 dem satt faktiskt ganska bra men är rädd för att dme blir för korta i benen istället så får se hur det blir med det jag måste ha ett par till vintern i alla fall och en hjälm och ett par rejäla vantar! Har jag det så borde jag överleva mina snowboard fall haha xD förhoppningsvis så slipper jag en hjärnskakning iår!

Redan innan mamma och jag gick in på Stadium outlet så såg jag att min älskling var på jobbet som jag visste att han var men i alla fall så efter vi var klara inne på stadium så gick jag över till honom några minuter då jag såg att han var ensam kvar. Måste säga att jag har verkligen saknat det där léendet dem senaste 2 dagarna! :) Det kändes så bra och så rätt att vara med honom! Som det alltid gör i och för sig men det känns mer när man inte har setts på några dagar, men det är ju pga. att han jobbar hela kvällarna in sentr på nätterna nu efter han slutat jobbet på flügger runt 6 eftersom att han håller på med nåt måleri jobb sen förra veckan och dme har deadline nu på onsdag så jag förstår att han jobbar sent som t.ex. igår då han slutade jobba klockan 1 på natten!

Men det är helt enkelt helt galet att man kan bli så glad av att få träffa sin älskling, även om det egentligen bara handlade om några minuter. :)<3

Men om vi inte ses imorn så träffar jag honom på torsdag i alla fall hoppas jag! :) Jag saknar dig baby! Och vet du vad?!? You really are my light in the dark! <3<3<3

Här är dem nya skorna som jag fick förfrågan om att visa! :)




Men men nu ska jag in i duschen! :)





Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0