Hej! :)

Den här helgen har som alla andra helger bara försvunnit för mig! Ena stunden blir det precis helg och nästa är den slut....

I fredags så slutade vi lite tidigare så jag följde med John efter skolan och köpte en present till hans syster son vilket var riktigt trevligt! Sen blev det att åka som planerat till ishallen och vara tränare sedan så träffade jag Bea på stan en stund mys mys!  Sen blev det att åka hem och vänta in Matildha som skulle komma klockan 7  men chockerande nog kom även Fredde sen halv 12 ungefär och eftersom att vi alla var trötta så åkte Matildha hem kvart i 12, måste verkligen säga det att jag hade verkligen saknat min älsklings Fredde! <3

Igår så fick jag övningsköra massor bl.a. till marieberg och mcdonals vilket gick great och jag köpte även ett par nya skor då! :D ett par högklackade stövlar ÄLSKAR DEM!! :D <3 Sen kom Bea över runt 5 då vi käkade mina bullar osm jag bakat efter övningskörningen för att sedan gå ut och gå 5km uppe i spåret det läskiga var att knappt någon lampa fungerade och det var ganska mörkt efter vi gått halva 5an så jag började inbilla mig saker och sen ringde Matildha då vi var på ett ställe där lampan inte fungerade så både Bea och jag flög inombords! Läskigt värre men men vi tog oss igenom det! Sen blev det taco grattäng när vi kom hem Mums! Egentligen skulle jag sovit hemma men slutade med att jag följde med Bea hem och var med henne tills Fredde kom hem mys mys! <3

Idag så vaknade jag upp brevid min älskling vilket var mys! Och som vanligt på en söndag hemma hos Fredde så låg man kvar i sängen till 15.00 ungefär för så var jag tvungen att gå upp eftersom att bussen gick 15.42 och vi skulle ju äta någonting mer än bullarna jag haft med mig som jag åt 2st av och resten av dem 11 jag haft med mig åt Fredde upp haha tjokis ;) men det syns inte på honom sån tur har man ju inte själv så man vågar inte riktigt äta för mycket godsaker men men man ska ju leva eller hur! :) När jag kom in till stan i alla fall hade jag missat min buss hem så fick vänta en halvtimme i stan tills 7an kom men så kan det ju vara men det sög lite måste jag säga! Jag kom hem till slut i alla fall och då var det bara att äta lite och sen byta om till träningskläder.

Träningen gick riktigt bra faktiskt! Men samtidigt så kunde den helt klart ha gått bättre men men så är det nästa vecka ska jag stå Flip så är det bara!(Y) <3

Men men nu måste jag sova om jag ska orka med skolan och att simma med Bea imorn!


Tycker om dig älsk <3
Even if you won't be here holding me tonight I will still dream about you.. <3



Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0