:)

Höll nästan på att glömma Grey's Anatomy förut! Tur att man har så många vänner som ser det! :) Jag har fortfarande inte kommit in i duschen pga. det men ska väl gå in strax haha det ska väl bli innan kvart över 11 som det blev igår i alla fall!

När min kära lillasyster skulle lägga sog var hon så söt och sa: När kommer Fredde hit? <han har ju inte varit här på jättelänge?

Jag: Nae jag vet men han har ju jobbat varje kväll vet du men sista kvällen idag :)

Så jag börjar faktiskt tro att min lillasyster börjar sakna att ha honom här också! :) Men ingen saknar honom så mycket som jag gör! <3<3 Jag har verkligen aldrig känt så här för någon förut, du betyder så så mycket för mig älskling! <3 <3 <3



Men nu MÅSTE jag gå in i duschen haha ;)



Fredde<3<3


Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0