Hello ^^

Nu sitter man i skolan och försöker plugga lite går faktiskt riktigt bra men kände inte alls för att gå hit imorse förståeligt kanske och jag antar att alla andra också känner så. Jag hade mycket hellre legat kvar i sängen brevid älsklingen men istället var det bara att gå upp och se glad ut, det är i alla fall sista året så varför klagar man egentligen? Det kan bero ganska starkt på att jag aldrig har varit så här skoltrött i hela mitt liv och det hjälper inte direkt att jag valde fel linje från första början men så kan det vara. Nu är det bara att puscha sig själv ännu hårdare så är snart 3an slut! och då blir det studenten wihoo! :)


Jag kan inte riktigt fatta att det bara är ca. 4 veckor kvar till min födelsedag! hihih längtar!! Då blir det att ha en liten fest för mina vänner men också en för bara släkten :) På tal om det har körlektion på onsdag så hoppas att jag är lite bättre än sist , men det borde jag vara eftersom att jag inte varit där på en månad men vad ska man göra när tiderna tar slut? Så nu hoppas jag att det blir körkort senast i januari också!! :)

Igår så tävlade min söta lillasyster hon kom delad 5a men hon var grym som vanligt! :) Dem som kom på pallen borde egentligen ha varit i A eller B klassen! Men så kan det vara ibland. Hade riktigt mysig dag med pojkvännen förutom det i alla fall och så kom Markus på kvällen och kollade på film med oss, det blev Änglar och Demoner! Riktigt bra faktiskt! :)

Ikväll blir det väl att plugga lite till och hoppas på att älsklingen kommer :)

Men nu måste jag fortsätta plugga lite till tills pappa ringer och säger att han är på väg! :)

Tycker om dig så otroligt mycket älskling! <3

puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder från när du o din kille ses tillsammans på er? ni ses ju ändå så mkt så då vill man se en söt bild där ni kanske pussas lr kramas :)

2009-11-03 @ 09:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0