Hejsan!

Idag var då min andra dag på praktiken som är på restaurang Hellas här i Örebro där jag kommer vara i 8 veckor totalt! :D Jag trivs verkligen som fisken i vattnet! Men idag så var det raggmunk på menyn och då är kön långt utanför dörren så blev mycket spring idag kan jag säga! Är helt slut i benen men så kan det vara ibland!

Nu på eftermiddagen åkte jag, eve och pappa till örebro mässan för att vaccinera oss i alla fall vilket blev klart på max en halvtimme tror jag eftersom att vi kunde gå i barnkön på det sättet är det skönt att ja inte fyller förräns på lördag! ^^ Men nu sitter jag här och har ont i armen men bara att stå ut helt enkelt men är lite nervös över hur det går imorn på praktiken men bara att hoppas på det bästa!

Det som var läskigast med sprutan tror jag var det att när jag fått den så kände jag mig helt svimfärdig så sköterskan frågade: hur är de med dig?? Vad svarar man om inte: jo de är bra. Lite läskigt som sagt men sprang in i Rasmus och han hade känt likadant så inte bara jag (A)

Jag blev helt överlycklig över att springa in i Rasmus faktiskt! För länge sen vi sågs! Dina kramar är alltid så mysiga inte så stela som många andras haha! ^^ Nej vi måste, måste!! Ses snart. :) Har saknat dig och saknar dig ju :O :( <3

Nu sitter jag i alla fall och väntar på att Fredde ska komma förbi om han nu gör det men det hoppas jag! :) Men blir de för sent så går jag och lägger mig snart känner jag men vi firar ju faktiskt 5 månader tillsammans idag! :) Men vi hade riktigt mys mys igår i alla fall som tur är.

Men nu är det i alla fall bara 4 dagar kvar! Äntliiigeen!! :D:D <3






Tycker om dig så otroligt mycket älsklingen min!! <3<3




Puss på er! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0