18- år nu då!! :D

Ja nu är äntligen den efterlängtade 18-års dagen här känns helt underbart! Men det bästa med den här dagen hitills har varit att jag fick vakna upp brevid min älskling! <3 Lite senare kommer några vänner över för att fira mig och imorn så kommer släkten, jag tror helt klart att det här kommer bli min bästa födelsedag någonsin!

Så snart blir de iväg för att handla med föräldrarna inför ikväll kommer bli helt AWESOME! Och nästa fredag då är det utgång allihopa! :D

Men nu måste jag klä på mig lite kläder eftersom jag precis kom ut ur duschen och sen äta lite frukost och bli firad av familjen! :)

Men jag skriver mer imorn! :)

Tycker om min fina fina pojke! <3<3





Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0