Hellu!

Dagen har varit helt super bra!!! :D Var bestämt att jag skulle vara med AKri emn sen hörde Chatrine av sig så då va hon också med oss på stan. Efter en stund hörde även Matildha av sig så då joina även hon oss :D Så vi gick runt på stan och leta klänning till Matildhas skolavslutning imorn :) Chatrine drog hem vid 5 och Kari strax efter och då kom Matildha på att hon glömt sin väska på olof palmes torg xD

så jag gick för att flytta min cykel till stortorget och hon sprang för att hämta sin väska xD haha ;D men men vi gick runt en stund på stan innan hennes farmor kom upp på stan som la ett litet bidrag till hennes klänning som hon då köpte! Hennes farmor är verkligen jättegullig ^^ vi satte oss och prata en stund på stortorget innan vi gick till gottis å köpte glass! måste ha sett asdumt ut eftersom att jag satt och frös och skaka och så satt vi och åt glass, inte konstigt att folk kollade så på oss haha xD 

Var även duktig och sprang imorse ;D har bestämt mig för att jag ska träna asmkt i sommar! :D

Nu börjar jag även peppa inför midsommar igen eftersom att anna nu kanske ska följa med till Falkenberg beroende på hennes schema :D vi åker i sådana fall ner på midsommar förmiddag och är då där strax efter 14 :) blir asnajz! :D <3

Men men tack för en underbart lyckad dag girls! ;D Tycker om min älsklings Matildha ;D <3



Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: K

haha, åkte faktiskt 17.40, så inte straxt efter fem ;P

2009-06-10 @ 00:36:48
URL: http://screamoutloudly.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja okey då men visste inte exakt ju xD <3

2009-06-10 @ 20:59:32
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0