:)

Jag fick även denna dag att gå, började dagen med att springa 5km när jag vaknade klockan 10 imorse hade egentligen ingen lust att springa alls men tog mig upp till spåret i alla fall och genomförde det! Sen kom Matildha kvart i 2 så då började vi med att baka choklad muffins ;D  dem blev väldigt lyckade! :D <3

När muffinsarna sen var klara så tog vi varsin muffins och åt det till glass medasn vi kollade på "the unborn", usch den va läskig! Jag och Matildha är ju även det bästa personerna att kolla på skräckfilmer tillsammans, den ena skriker och den andra gömmer sig hahah! Men efter att vi käkat mat och hoppat studsmatta och tagit massa heta bilder tillsammans haha så kollade vi även på "friday the 13th" den va jätte äcklig! så vi satt mest och kollade på varandra haha!

Men hon åkte hem nu för en halvtimme sen ungefär eftersom att hon börjar sitt sommarjobb imorn, jag börjar mitt sommarjobb på tisdag så är inte lika viktigt att jag får sova ut idag, men hon ska hålla på med små söta barn på 2-4 år :D ä värsta avis på henne :( vill också!<3 men själv får jag vakta konstföremål i 3 veckor istället.

Nu har jag tänt upp med ljus i mitt rum så det är så mysigt så och bara väntar på att en viss Fredde ska komma hit ^^ men men uppdaterar er mer imorn eller inatt, om jag orkar.

Jag vill ha en tatuering :( saknar min henna tatuering som ja gjorde i Brighton,
men skulle gärna vilja ha en fjäril på handleden,
det kommer väl när jag fyllt 18 ;D <3




Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

så fin henna tatuering :D

2009-06-16 @ 21:15:56
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Erika

visst är den (A) <3

2009-06-16 @ 23:28:41
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0