Hej! :)

Idag så slutade jag halv 12 så då drog jag upp på stan med Anna då även hon tog ett till hål i örat! :) Pga. vädret så blev vi fast inne på krämaren en stund så jag köpte ett par örhängen men sen var jag tvungen att skynda på lite eftersom att jag skulle vara på Capio läkargruppen klockan 13.00 och ta min andra gardasil spruta men jag fastnade ganska snabbt för det bara forsade vatten från himlen så kom bara till träffpunkt då jag gick in till Åhlens en stund där jag köpte ett nytt svart nagellack och 2 par strumpbyxor! :)

Jag kom till slut fram till Capio läkargruppen i alla fall där mamma väntade med sprutan eftersom att hon hade glömt hämta ut den till mig tidigare, så mamma och jag åkte sen vidare och köpte med oss mat hem från Rosalies As gott!!

Mamma var tvungen att åka vid 2 till sjukhuset där dem skulle ha möte (hon jobbar egentligen i hallsberg) så då blev jag ensam men ska till Cederbacks klockan 18.00 för informationsmöte inför teorin nästa vecka. Jag hoppas på att jag får skjuts dit men vi får se.

Jag har även äntligen kommit på vad jag vill ha som projekt arbete nu i 3an :) så nu får vi se hur det går med allt! :)

Jag hoppas även på att kunna träffa Fredde imorn, isådanafall får jag åka dit efter jag har slutat skolan om inte annat så träffar jag honom på fredag istället då jag åker dit efter jag klippt mig och sover kvar där. Mys mys säger jag bara :) Tycker verkligen inte om att vara utan honom..ända sen jag kom hem från min 3 veckors semester så har han sovit här eller jag hos honom så det känns lite jobbigt då jag måste sova ensam det är tomt helt enkelt.. speciellt nu när hans bil är inlämnad eftersom att han blev påbackad då kan han inte ens komma och träffa mig på kvällen men hoppas på imorgon annars får jag  väl helt enkelt bara stå ut tills på fredag :/


Mitt nya hål :) <3

 

 





Fredde <3



Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Carina

Hejsan

(Kontaktar dig angående Ed Hardy t-shirtarna)

Jag visst är dom fina jag söker igenom ebay efter nya som passar ville så gärna ha dom NU!speciellt den röda. Köpte en i Usa och den andvänder jag flitigt

Tips! mät en favvo t-shirt och jämför med ed

t-shirtarna mått

ha de bra

2009-09-02 @ 16:23:56
URL: http://caribro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0