hej! :)

Idag så var det skolan som gällde igen och det var lite halvsegt måste jag säga men samtidigt skoj! :) Men det är väl bara tack vare att anna och jag har bestämt oss för att åka på studentkryssningen den 17:e april! :) Så vi ska boka in oss imorgon! Pepp, Pepp, Pepp!!

Dagen har varit lite ledsam också i och för sig men det var bara pga. att jag saknar min pojkvän så grymt mycket och jag fick då veta när vi prata i telefonen att jag antagligen inte kommer få se honom på hela helgen heller :/ Men nu visade det sig att han tänkte sluta tidigt idag så kommer förhoppningsvis få träffa min älskling idag! :)

När Fredde och jag pratade i telefonen i alla fall så höll det på att brista för mig men jag höll masken så gott det gick men när ja sa att jag saknade honom så var det verkligen nära... men då brast det istället när Chatrine såg att någonting var fel så då var det bara att gå iväg för mig sjävl en stund och sen försöka plugga även om det var lite svårt eftersom att det enda jag kunde tänka på var min älskling! Antar att det brast efterosm att jag kände sådan besvikelse men samtidigt så är jag enormt glad för hans skull att han har ett jobb för en stund nu förutom flügger.

Jag hoppas, hoppas, hoppas! att han kommer <3<3


Efter skolan så följde jag med Ahmed till stan och sen fick jag även Matildha att komma och muntra upp mig det hjälpte i alla fall! :) Vad skulle jag göra utan dig sötan? (: <3<3

Saknar dig baby :/ ENORMT mycket! :/ <3<3



Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Andra gången jag får dig i tårar..

2009-10-15 @ 21:19:39
Postat av: Erika

Men chatrine säg inte så :/ inte ditt fel jag höll på att börja tjura redan så äveom det varit anna som sett det och fraågat hur det var så hade det brustit :/ så inte ditt fel! <3

2009-10-15 @ 21:49:11
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/
Postat av: Erika

Men chatrine säg inte så :/ inte ditt fel jag höll på att börja tjura redan så äveom det varit anna som sett det och fraågat hur det var så hade det brustit :/ så inte ditt fel! <3

2009-10-15 @ 21:50:21
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0