Hello!

Idag är äntligen dagen här som många av oss sett fram emot sen flera månader tillbaka eller kanske t.o.m 1 år? Jag vet i alla fall att jag har sett fram emot och taggat mig själv otroligt mycket för det som händer ikväll! Just precis som många av er vet så pratar jag självklart om NEW MOON PREMIÄREN!!

Jag och min kompis har redan börjat förbereda oss för att vi vet att ikväll kommer vi inte kunna stoppa tårarna som kommer strömma ikväll. Ni som läst böckerna vet vad jag menar! Både jag och min käre vän Bea grät krokodil tårar när vi läste boken, det är helt klart en bok som inte lämnar dina ögon torra för ens en sekund.

Så ikväll blir det alltså bio för min del men innan det händer ska jag och Bea kolla på Twilight, färga min utväxt, äta tacos och självklart se på gårdagens avsnitt av Vampire Diaries som går att hitta idag! Så TAGGA, TAGGA, TAGGA!! Det är faktiskt ett program jag varmt kan rekommendera för det är en blandning av The Twilight Saga och True blood, så är ni lika stora fans av Twilight serien som jag är och tycker True Blood suger så är Vampire Diaries den perfekta serien för er! Det är i alla fall mitt favorit program för tillfället som jag varmt, varmt kan rekommendera för alla!

Så klockan 21.00 ikväll så sitter jag i en biosalong med Bea, Fredde, Markus, Jocke, Markus mamma, Matildha och Sandra! Nice Nice säger jag bara! Och imorn blir det att gå upp tidigt för att åka och hämta Julia och Anni för att sen åka hem igen och hämta upp mamma och Eve då vi ska åka till Eskilstuna! Eve ska dit för att tävla men jag, Anni och julia ska dit för att gå på domarkurs, hoppas på att det blir riktigt kul! Om inte annat så kommer det bli kul i alla fall när vi sitter på hotellet eftersom att vi 3 ska dela ett rum!

De enda negativa med att åka till Eskilstuna över helgen är att jag inte kommer få träffa Fredde på hela helgen det blir i sådana fall först på söndag men men så kan det vara!

Men nu måste jag göra lite skoluppgifter så jag får klart allt nu när vi går på praktik nästa vecka, jag fyller även 18 nästa lördag, Jippiii! :D





Tycker om min pojkvän extreeemt mycket!! :D
<3<3


Puss på er! <3<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: på Stället har dom 18 på lördagar :)

2009-11-20 @ 14:22:04
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0